|
Menü |
|
|
| |
|
|
|
|
Könyveim |
|
|
| |
|
|
|
|
Szeretett Főldanyánk |
|
|
| |
|
|
|
|
üdvözöllek |
|
|
| |
|
|
|
|
sorselemzés kép |
|
|
| |
|
|
|
|
Ezoterika |
|
|
| |
|
|
|
|
Fejmasszázs |
|
|
| |
|
|
|
|
hírlevél |
|
|
| |
|
|
|
|
gyógyitó kövek |
|
|
| |
|
|
|
|
Parapszichológia |
|
|
| |
|
|
|
|
Anatómia |
|
|
| |
|
|
|
|
Indiai fejmasszázs |
|
|
| |
|
|
|
|
naptár |
|
| 2024. Július
H | K | S | C | P | S | V | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
|
| | |
|
|
|
|
Szívzűrök |
|
|
A szeretetre nézve ártalmas dolgok
Az első, amelyről beszélnünk kell a kegyetlenség. az egyik legnehezebben érthető dolog az emberi fajjal kapcsolatosan, amint az manapság megfigyelhetjük, a kegyetlenség, azok a szörnyűségek, amelyeket az emberek egymás ellen elkövetnek. A kegyetlenség azt jelenti, hogy fájdalmat okozunk a másik embernek, akár gondatlanságból, mert nem érdekel minket, hogy szenved-e vagy sem, akár tudatosan, azzal a szándékkal, hogy a másik ember szenvedjen.
Ellenszenv a második, vagyis a másik ember felé érzett utálat, idegenkedés, viszolygás. Elkerülhetetlenül elvetem kapcsolatunkban a nehézségek magvait.
Harmadik dolog az elutasítás. A közelség, az intimitás felajánlásának vagy igényének a mellőzését, visszautasítását jelenti. Fakadhat félelemből, vagy nem hajlandó elfogadni a kapcsolatot az ember.
A negyedik a hidegség vagy visszahúzódás. Ez tudatosabb és szándékosabb. Gyakran az uralkodás célja lapul mögötte. Például „Akkor hagylak itt, amikor akarlak, és akkor mi lesz veled?”.
Az ötödik a hálátlanság. Mindent elvesz a hálátlan ember a másiktól, amit csak tud., méltánylás vagy hála nélkül.
Hatodik az elhanyagolás. Valaki magától értetődőnek tekinti a kapcsolatot, majd visszaél a másik ember hosszútűrésével és megbocsátóképességével. Olyan ez, mint egy lassú éhhalál. Figyelmen kívül lehet hagyni a gyermekek vagy más segítségre szoruló emberek anyagi szükségleteit. De ennél sokkal gyakoribb az érzelmi vagy szellemi elhanyagolás.
Hetedik dolog az irigység. A másik ember sikere, népszerűsége, megtiszteltetése, vagyoni helyzete miatt.
És végül ott van a kicsinyesség, ami rendkívüli módon akadályozza a szeretet virágzását. Nagyon nehéz szeretni ott, ahol fukarság uralkodik, és most nem csak a pénzzel kapcsolatos fösvénységre és szűkmarkúságra gondolok, hanem a szellemi aljasságra is. Hitvány természet, rosszindulat, szűk látókörű gondolkodás és viselkedés a forrása.
| |
|
|
|
|
masszázs |
|
|
| |
|
|
|
|
Sorselemzés |
|
|
Tartalom
Mindannyian tanulni, fejlődni érkeztünk a bolygónkra. A nehéz élethelyzetekben ,mikor nem tudjuk merre induljunk tovább,segítségre van szükségünk.
Az élet három alapterületén: munka-karrier, egészség, párkapcsolat segítek a továbblépésben.
A személyes elemzésnél önismeretre,a további fejlődésedre világítok rá.
A megoldás Benned van!
| |
|
|
|
|
|
|
A félelem |
|
|
A félelem:
A félelem mindannyiunk életében hatalmas erő. Szükséges-e,k ki az aki fél bennünk?
A félelem a jövőben bekövetkező eseményektől való szorongás. A félelemnek van tárgya, míg a szorongásnak nincs. Intenzíven csak akkor lép fel, ha a nem cselekvés állapotában vagyunk. Amikor cselekedni kezdünk, a félelem alábbhagy.
Feldmár András szerint a félelemtől való való félelem beszűkíti a tudatállapotunkat, leszűkíti az életet. Aki nem fél, bátornak nevezzük. A bátorság nem a másik hibáztatása, vagy kiátkozása, vagy hogy konfrontációba kényszerítjük. Az igazi bátorság az, amikor gondosan megtervezzük, miként közelíthetünk a másikhoz, miként nyitunk új párbeszédet.
A jelenben élni- a most hatalma-annyit jelent, hogy cselekszünk, kezdeményezünk, anélkül, hogy a következményeket latolgatnánk. Nagyon kevés ember van a világon, aki nem fél. A félelem az egyik legrosszabb tanácsadó. A félelemmel nem harcolni kell, hanem odafigyelni az üzenetére.
A félelem lehet valós vagy képzelt. Múltbéli vagy jelen?
A félelmet mindig szorongás előzi meg. A tudattalan lelkiismeretünk figyelmeztet, hogy letérünk a helyes útról. Nem mindig indokolt a jelzése, bizonyos helyzetekben nem cselekednénk. Az állandó szorongásnak komoly következményei lehetnek. Erőszakosság, bűnbakkeresés, tehetetlenség, sőt kegyetlenség. Félelmet kelt a politika, a világos gondolkodás elterelése. A félelmet természetesnek tartják, az orvosi, pszichológiai, pszichiátriai szakkönyvek is erről írnak. Amikor eluralkodik a félelem, a gondolkodás realitása megszűnik. A BNO osztályozás szerint mikor elhatalmasodik rajtunk a félelem érzése, pszichológiai betegségnek tekintik, úgymint pszichózis, paranónia, skizofrénia. A lelki gyötrelem megszakítja a külvilággal való kapcsolatát. A hazugságainkkal elrejtjük valódi énünket, sebeinket. Olykor magunk is elhisszük a saját valóságnak vélt illúziónkat. Meg is magyarázzuk, racionalizáljuk, hogy szinte igazságnak tekintjük. Mindenki álarcot visel a napjaiban, ezért a valóság áligazsága eltűnik. Nem mutatjuk valódi énünket, mert szeretnénk, hogy olyannak lássanak bennünket, amilyennek látszani szeretnénk. Az alakítások mögött a lelepleződéstől való félelem rejlik. Játsszuk a napi felvett álarcos szerepeinket, a valódi énünket nem mutatjuk meg. Miért? Mert akkor sebezhetővé válunk.
Ha valaki közelebb kerül hozzánk, legtöbbször falat emelünk. Támadásként ítéljük meg, sok ember sündisznó módjára viselkedünk. Modortalan bunkó-mondják. De miért nem ismerjük meg egymást, akkor talán nem ítélkeznénk az első benyomás alkalmával. Az előítéletek, sztereotípiák, gyűlölet, szomorúság, és a fájdalom megmérgezi a minden napokat. Pokol az életünk? Meg kell (ene) változtatni a másikhoz való viszonyunkat, gondolkodásunkat. A szocializációval sok minden t hozunk magunkkal. Biztos, hogy így kell élnem? Miért nem változtathatok én saját magamon? Társadalmi elvárások miatt, normák, szokások, értékek betartása megmérgezi a lelkünket. Nem vagyunk szabadok, sem cselekvésben, sem gondolkodásban. Ha nem megyünk a nyájjal, deviánssá kiáltanak ki, vagy pszichiátriai betegnek. Növelve a gyógyszeripar bevételét. Pedig csak lehet, hogy másképp látjuk a körülöttünk lévő világot.
Csak a szeretet útját lehet választani. Nagyon rögös út, de mást nem hagyunk magunk után. Halálunkkal itt hagyunk mindent, csak az emlékek maradnak. Akkor miért van szükségünk emberi játszmákra? Egy kicsit mulatságos. Érdemes lenne néha odafigyelni az emberekre, hogy milyen szerepeket vesznek fel. Értelmetlen célokért küzdenek, jelentéktelen apróságok miatt aggodalmaskodnak.
A gyermekeket három éves korukig neveljük, utána már a társadalom neveli. A legtisztább időszak, tudnak nevetni, felszabadultak és őszinték. .Nincs múlt és nincs jövő számukra, a jelenben élnek. Nagyon tudnak szeretni, de valahogy egy idő után ez az érzés megváltozik. Mert mit lát a társadalomból és a környezetéből?! A szülők az elsődleges minta, akik a legkülönfélébb lelki nyavalyáktól szenvednek. Mivel programozható az emberi agy, „agymosással” a tanárok, testvérek, a társadalom megfertőzi a tiszta elmét. Úgy kell viselkedni, hogy elfogadjanak bennünket. Sok felnőtt hazugsággal tereli el a gyermek figyelmét. Ilyen például a tabu témának kikiáltott halál. Anya (apa) elment, majd jön. Egy életre sérül a gyermek lelkivilága. A hazugságok a szülők között, a veszekedések energiáját, rezgéseit magukba szívják a gyermekek és nem felejtenek. A gyermekeket megalázzák, megbüntetik és tiltások sora kiapadhatatlan. Ne tedd ezt! Ne csináld azt! Tiltások sora után elmarad a kreativítás, melyet tovább súlyosbít az iskola. A jutalmazás és a büntetés rendszere igazságos kellene, hogy legyen. Én még nem találkoztam olyan felnőttel a munkám sorám, akinek nem voltak sérelmes gyermekkori emlékei.Társadalmi méretű probléma a 21. század elején Magyarországon, hogy a felgyorsult életünk egyik hozadékaként kisgyermekkorban egyre több és többféle pszichológiai eredetű gonddal küszködnek a gyerekek és szüleik. Az okok sokrétűek: a válások magas számától a stresszel teli életmódon keresztül odáig, hogy az óvodás-kisiskolás gyerekek egyre kevesebb időt töltenek el családi környezetben. Az okok mellett közkeletűek az okozatok is: a gyerekek türelmetlenek, sokszor agresszív viselkedést mutatnak, a felmérések alapján egyre többüknél figyelhető meg és okoz tanulási nehézségeket agyfélteke-dominanciából származó rendellenesség (diszgráfia, diszlexia, diszkalkulia), egyre többüknél fordul elő a hiperaktivitás enyhébb-komolyabb formában, vagy a tanulást és szociális beilleszkedést akadályozó szorongás. Azokat az eseteket, amelyek a hétköznapi pedagógus-diák érintkezéssel nem javíthatók, és tartósan fennállnak, mindenképpen szakemberre kell bízni; sokszor egy fejlesztő pedagógus vagy az iskolapszichológus szakmai tapasztalata oldja meg a problémákat.
Vannak azonban olyan technikák, amelyek olyan hatásmechanizmussal bírnak, hogy az mind a pszichésen-szellemileg egészséges, mind az e tekintetben sérült gyerekeknek is javukra válhat. Ilyenek az általában művészeti alkotásokat, művészeti ágakat célzó foglalkozások – mint a rajzolás, a zenélés, a tánc, a drámajáték és az irodalom művelése. Kisgyermekek számára a legevidensebb irodalmi műfaj a mese, aminek erejét ismeri minden szülő és gyermekkel kapcsolatban álló felnőtt. Tudományos tekintetben azonban a mesének és az ezzel való foglalkozásnak léteznek olyan aspektusai, amelyek jóval többet tudnak a szórakoztatáson és a gyönyörködtetésen kívül. A pszichológia, a neveléstudomány, az irodalomelméleti kutatások, a néprajz és bizonyos szociológiai felmérések is kapcsolatban állnak a mesékkel és azok működési mechanizmusával. A történetileg igazolható tapasztalatok alapján a mese – több más művészeti alkotástípussal együtt – alkalmas arra, hogy terápiás kezelések alapjául szolgáljon. Egy egészségtantanár nem kompetens diagnózisok felállításában, azonban ezeket a tudományos tapasztalatokat célirányosan alkalmazhatja kisgyerekeknél, akiknek a mese mindennapos élmény kell hogy legyen az életben.
A mese életünk egyik legalapvetőbb irodalmi műfaja: tudatunk ébredése után mindannyian voltunk Babszem Jankók, Kökényszemű Juliskák, királykisasszonyok vagy éppen a sárkánnyal küzdő királyfik, és éltük meg átlényegülve nem egy mesének örök üzenetét. A mese hozzátartozik lelki-szellemi nevelődésünk menetéhez, ha úgy tetszik, egészen a születésünk pillanatától halálunkig – azonban nyilvánvalóan vannak lényeges korszakai az életnek, amelyeknek fontos tényezői a mesék. Ezek az régóta élő szövegek nem pusztán arra hivatottak, hogy szórakoztassák az embereket; mint művészeti alkotásoknak, természetesen elengedhetetlen velejárójuk az esztétikai, gyönyörködtető funkciójuk, viszont ezek az ősi művek különleges szereppel bírtak: a maguk módján a világ és annak szerveződésének megértését szolgálják különös tekintettel a társadalomra. Így elmondható, hogy a mese egy egészséges lelkiséget, szellemiséget és szocializálódást segítő tevékenység alapja - jellegzetességeinél fogva elsősorban kisgyermekek, gyermekek számára.
A gyermekkorban megtörik a lélek, elveszik a bizalom, igazságtalanságok sora ér bennünket. Valószínű, hogy beilleszkedvén a felnőtt világba elfojtódik, de előbb utóbb felszínre kerül. Akár egy munkahelyen vagy a párkapcsolatban. Sokan nem is tudják, hogy miért viselkednek úgy ahogy viselkednek. A lelki sérülések megmérgezik az életünket. Félünk az újabb megrázkódtatástól, sebzettnek érezzük magunkat. Nem adom ki többé magam elvét élve bezárkózunk és elfojtjuk a tudattalanba az érzéseinket. Mindenért magunkat okoljuk, nehezteléssel reagálunk és a meg bocsájtás, mint önterápia elveszik a tudatunkban. Következésképpen meg tanulunk hazudni, mert rájövünk, hogy nem érdemes őszintének lenni. Zárkózottságunkkal képtelen leszünk megnyílni mások előtt. Pedig a beszélgetés, a másik érintése akár lelkileg vagy testileg gyógyító erő.
A gyermekek megérzik a másik lelkiállapotát. Az iskoláskorban Ericson szerint a teljesítményre törekvés a fejlődési lépcsőfok. A megfelelni vágyás, a legjobbnak lenni, a jutalom elmaradása, a büntetéstől való félelem megtanulása nagy fordulatot hoz az életünkbe. Azonosulunk a felvett szerepeinkkel, és már elfelejtjük, hogy kik is vagyunk valójában. Felnőttkorunkra már egy sor szerepet megtanulunk, a párkapcsolatitól kezdve a munkahelyi szerepekig.
Amikor elhagyjuk a valóságot, amiben megegyeztek az emberek akár hallgatólagosan is, a társadalom visszatereli az egyént a közös látásmódhoz. A pszichiátriai betegek száma évről évre nő. Ha valaki másként látja a világot, könnyen kezelésen találhatja magát. A pszichiátria a modern inkvizíció. A depresszó, pszichózisok, skizofrénia gyógyítása legtöbbször a felírt antideprennszáns és egyéb gyógyszerekkel történik. A mellékhatásokra is adnak gyógyszert és az elkábított egyén már tényleg zombi módon nem ismeri fel a valóságot. Elektrosokkal még keményebb a helyzet. Végül szelidek leszünk, nem haragszunk senkire ,nem hallucinálunk, mert kémiailag bezárták az agyunkat. Már sokszor elgondolkodtam rajta, hogy miért lesz valaki pszichiáter!? Az enneagramma szerint a kettes típushoz tartozik. A mindenkinek segíteni akárhogyan szindrómában szenvedők, szerintem mivel saját maguk belső problémáit nem tudják megoldani, másokat akarnak kontrollálni, a saját lelküktől félnek a legjobban. Nem egyről tudok, hogy drogozik, iszik és másnap úgy rendel, hogy ő a megmentő szerepét játssza.
Az énvédő mechanizmusok igyekeznek minket megvédeni a külvilágnak játszott szerepeink között, hamis képet alkotunk az eljátszott szerep és az énképünk között. Miért fontos más véleménye?! Saját szemüvegünkön keresztül látjuk a valóságot, amely csak egyénileg a saját valóságunk. Nem vagyunk egyformák, az élettapasztalat, viselkedési formáink határozzák meg a saját valóságunkat. Akkor ne akarjunk másoknak megfelelni. Nem gondolom, a hogy fontos lenne a másik elismerése, érzelmi támasza, véleménye. Magam tudom a saját valóságomat, hiszen egyéni az életút.
Híresek, gazdagok akarunk lenni, mert ez a trend. Különben a társadalom peremére kerülünk, elhisszük hogy ez az álom a valóság. Mások súlyos emlékként nehezednek ránk.
Némely lelki sérülés idővel begyógyul. Az igazságtalanság éles pengeként sebzi a lelkünket. Belső feszültségünket, indulatainkat másokra vetítjük. Ezt hívjuk Freud szerint projekciónak.
| |
|
|
|
|
|
|
Gyermekfóbia |
|
|
Tartalom
A gyermekek fóbiája:
Gyermekek magatartászavarai:
Bizonyos életszakaszokban sok gyermeknél észlelhető átmeneti magatartászavar. Különösen nagy megrázkódtatások, lelki traumák esetén, pl. ha testvérük születik, ha elköltözik a család és elszakadnak meghitt környezetüktől, baráti körüktől, ha problémáik akadnak az iskolában vagy összevesznek barátaikkal, ha elveszítik szeretett hozzátartozójukat vagy kedvenc állatukat. A szülők válása szintén magatartászavarokhoz vezethetnek. E magatartászavarok többnyire maguktól elmúlnak, ha meg szűnik a külső vagy belső nyomás.
Szorongások és fóbiák gyermekeknél is felléphetnek, és hasonló tünetekben nyilvánulhatnak meg, mint a felnőtteknél.
Kiváltó okok:
A szeretett személytől való elválás és a tartós bizonytalanság érzése szorongást vált ki a gyermekből. Ha pl. gyakran magára hagyják, ha gyermekotthonban vagy bizonytalan családi körülmények között él, ha gyakran költözködik a család,és mire megszokná az új környezetet, új barátokat szerezne, már ismét felkerekednek, előbb-utóbb szorongás tölti el. A bizonytalanság, a kiszolgáltatottság érzése, hogy mindig csak vel történik valami,neki semmire sincs befolyása, szorongást, félénkséget eredményez.
Emberekhez vagy állatokhoz fűződő ijesztő élmények, nyomasztó, szörnyű események ellenben fóbiát válthatnak ki. Bizonyos életszakaszokban a gyermekek különösen ijedősek és félősek lehetnek, pl. az „idegenkedést” felváltó ún. „nyolchónapos szorongás” idején.
Ha egy máskülönben közvetlen és élénk gyermek hirtelen tartózkodóvá, ijedőssé vagy félénkké válik, arra mindig figyelni kell a szülőnek. Minthogy a gyermekek gyakran nem beszélnek az őket nyomasztó dolgokról, a szülőknek kell kezdeményezniük, tapintatosan feltárni a történteket. A szorongás mögött sokszor valamilyen kellemetlen vagy visszataszító élmény, esetleg megfélemlítés rejlik, pl.egy erőszakoskodó csoport vagy banda az iskolában, az utcán. A szorongást nem lehet „kinőni”, sőt egyre rosszabb lesz, ha nem ismerik fel az okát.
A leghathatósabb segítség a szorongás ellen, ha szeretettel közeledünk a gyermekhez és rávesszük, hogy kiöntse a szívét. Ha a gyermek pl. erőszakos cselekménynek van kitéve, feltétlenül, segítséget kell kérni az illetékes gyermekvédelmi intézménytől vagy hivataltól.
Hatékonyak a magatartás-, játék és gyermek terápiás valamint a kreatív célzatú módszerek. Segítségükkel a gyermek megtanulja tréninggel levezetni szorongását vagy játék, festés vagy más tevékenység útján megszabadulni a lelkét nyomasztó problémától.
| |
|
|
|
|
pillangó |
|
|
| |
|
|
|
|
G-Mail belépés |
|
|
| |
|
|
|
|
cikkeim |
|
|
| |
|
|
|
|
Reiki kép |
|
|
| |
|
|
|
|
Tanfolyamok |
|
|
| |
|
|
|
|
parapszichológia Kép |
|
|
| |
|
|
|
|
Természetgyógyászat |
|
|
| |
|
|
|
|
Lélekgyógyászat |
|
|
| |
|
|
|
|
Társoldalak |
|
|
| |
|
|
|
|
Reflexológia |
|
|
| |
|
|
|
|
Reiki |
|
|
| |
|
|
|
|
Gyógyító segítés |
|
|
Az ember energetikai diagnosztizálása
A beteget a munka megkezdése előtt és a munka végén diagnosztizáljuk.
1.Meghatározom azt a helyet,ahol az energia fentről lefelé áramlik .A páciens ide állítom zárt lábakkal laza tónusban. Ha ellazult, az óramutató járásával ellentétesen lezárom az energiáját, a felső energiát magamra irányítom.
2.Kicsit hátra lépek, hogy az ő energiarendszere megállapodjon,és fentről a kezemmel a feje felé közelítek,amíg erősen érzem az energiáját:
-10-15 cm: melankólikus vagy krónikus betegsége van.
-20-25 cm: ez az átlagos, közepes szangvinikus.
-35-40 cm: magas energiaszint, szangvinikus és kolerikus, erős idegrendszer, bioenergetikában öngyógyítóvá válhat.
-45 cm felett: nagyon magas energia, nyitott lótusz a tér energiájával egyesült világoskék energiaoszlop, hirtelen érzelmi felbuzdulásnál az oszlop nem stabil.
-teljesen nyitott lótusz, egyenes kapcsolat az energetikai rendszerekkel. Minden központ felett van egy oszlop. Képes a külső közegből információt felvenni, működik az információs rendszere.
3.Az energiaszintjétől határozom meg az érzékenységet.
I. Ha a kezem mozdulatát a csukott szemű páciens követi, akkor az ellenőrzi az összes energia ráhatást.
II. Csak akkor mozdul, ha energiát fektetek bele
III. Maximum energia ráhatásra is úgy áll, mint egy fa. Vagy erős védelme van,vagy eltompult érzékenység.(pl .zajos üzemben dolgozik,sok cement,kórházi munka,gyógyszer)
4.Az agyféltekék funkcionális működési állapotának a meghatározása:
A szem vonalában a mező határainak a meghatározása, ahol nagyobb a mező, ott erősebb a funkció. Jobbos művészi, balos, logikus, vegyes harmónikus.
5. Időban való munka meghatározása:
Egyik kezem az arca elé a másikat a tarkója mögé teszem, párhuzamosan távolítom, közelítem,himbálom. Ha egy helyben áll a mező akkor jelen időben, ha mozog a múlt és a jövő időben is dolgozik.
6..Az energetikai áttörések nyomainak meghatározása:
1.Nao hu:múlt
2.Iny tan:jövő
3.Cen gyin:jelen
4.Sen tyin:aktivitás
5.Baj huej:reflexió,reagálás.
A nyomokat fentről lefelé, balról jobbra határozzuk meg. Ahol a kezem a mezőben beesne, energetikai lyukat talált. Ellenőrizni kell, hogy betegség-e, vagy destruktivitás. Ha energiát küldök ide a beteg nyugodtan áll, ha mocorog, megremeg, akkor destruktivitás.
-homlok központok: akkor jeleznek,ha valaki valamilyen elméletet,vagy valamilyen tevékenységet akar ránk beszélni.
-fülek mögötti rész: jobb oldalon,képi módon akarják meggyőzni,baloldalon verbális módszerrel.
-meduláris csakra hátul a 2. csigolyánál.
-gravitációs pontok a fülek mögött.
-Tarkó pontok
-Visuddha és az aktra a legérzékenyebb.
Mágikus ráhatások:
A csuklyás izom környékén, a lapockák alatti szuggesztiós pontokon,főleg nőknél érzékeny,ezeken keresztül elmozdíthatják az embert a helyéről és a mellékvesék felett. A vállakra rá ülnek a boszorkányok, akik ilyen hatást alkalmaznak,azok mindig átölelik a vállun kat,ott marad a nyom és már dolgoznak is rajtunk.
7. Leválok a páciensről, az óramutató járása szerint megnyitom az energia csatornáját, majd minden szinten leválok és megtisztítom magam.
Példa: A limfotikus rendszer meghibásodása. A mellkas felső részén elvékonyodott az energia. Oka a sok tíltás, szigorú normarendszer. Visszafogottság, itt terhek vannak. Só és jódpótlás segíthet. Magyar nemzeti sajátosság, több nemzedéken keresztül alakul ki, le kell venni a fezsültséget erről a területről.
Aura diagnosztika
Aura latin szó, illatot, leheletet jelent.
Aura: -biomező,bioplazma
-a fizikai test által kisugárzott energia mező, mely véd a külső behatásoktól.
-mező hatások transzformátora, mely plazmából áll.
Plazma: elektronokból, pozitív ionokból és esetlegesen semleges részecskékből álló rendkívül magas hőmérsékletű ionizált gázkeverék. Ilyen az aura struktúrája.
8. Abszolút test:
Ezt hívják léleknek, mutatója a többi testnek, egy és oszthatatlan. Sorjában:
7. Lélek vagy nirvána test, atman:
Szupramentális szint, ide a szeretet érzésével lehet bekapcsolódni. Más világokkal tud kölcsönhatásokba lépni, itt a matéria-antimatéria összefolyik, ez az alterek rejtett szintje.
6. Intuitív buddha test:
A szokásos intellektum felett áll, ez mutatja az ember felső tudatát. A lelkesedés, meg világosodás és az ihlet teste, lehetővé teszi az információgyűjtést magasabb szintekről.
5. Karmikus test, kauzál test:
Ez az akarat teste, minden cselekedet okait hordozza,központja a napfonatból indul ki. Evóluciós emlékezet, itt őrizzük a korábbi életek cselekedeteinek emlékét.
4. Mentál test:
Az akarat és a tudat székhelye. Áthatolva a fizikai és asztráltesten szikrázó élénk tojás alakú aurát hoz létre. Végtelenbe nyúlhat, ha a csatornák nyitva vannak. Mérete évszaktól és időjárástól függően változhat.(télen ill. éjfélkor kisebb)
3.Asztrál test:
Nem olyan fehér, ezüst, mint az étertest, érzelmi és erkölcsi állapottól függő színezetű az érzékenység,a képzelet és az állati szenvedélyek helye. Ez a test inkább érzelemmel, mint logikával gondolkodik. Átjárja a fizikai testet.50-70 cm-től 1.5-3 m-ig terjedhet. Az extraszensz diagnózis ez alapján készül!
2.Éter test (efir)
A fizikai test pontos kópiája, de finomabb,a fizikai test restaurátora. Ez a legdurvább,legjobban látható ragyogás.1-1,5 cm kékesszürke füst. (Az éteri fantom fizikai csonkolás után is marad)
1.Fizikai test(rupa):
A haladás alapvető feltétele, a fejlődéshez kell.
Az aura tulajdonságai és mérése
Szimmetrikus: így ritka, ezek a minden szinten harmonikus emberek. Eltolódásai mutatják a bal-jobb féltekés működést, az időbeni munkát. A külső energetikai helyek befolyásolhatják.
Homogén: jó esetben az energetika mindkét irányban egyenletesen telített,ez pszichológiai stabilitásra utal. Inhomogenitás esetén érzelmi ingadozás, betegséghajlam áll fenn.
Sűrűség: energetikai telítettséget mutat. Veleszületett tulajdonság, a fizikai és az akaraterővel van kapcsolatban. Akik nem teljesen őszinték, ott besűrűsödik az aura. Melankólikus, érzékeny-kolerikus esetén a tömörség, hátsó szándékra, hazugságra utalhat.
Amorfság, légiesség, határozatlan körvonal: komoly megbetegedés vagy közvetlen az utáni állapot,ha néha eltűnik,hamarosan meghal. Ha mérés közben növekszik, akkor a fizikai állapot javul. A határozatlan körvonal krónikus betegség jele.
Méretei: kis határok között ingadozik (időjárás, napszak,évszak,emberek hatására)
A vizsgálat történhet ingával, kézzel,látással.
A szimmetria vizsgálata, korrekciója:
Vázlatrajz:felülnézet:ha a Yin túlsúlyban van, kézzel megfogjuk és odébb toljuk. A páciens csukja be a szemét, mivel az aura igen mozgékony. Bármilyen külső hatásra (hang, fény stb.) elmozdulhat.
Az ingát lassan kell közelíteni az ember felé.
Csakradiagnosztika:
Ingával megvizsgáljuk a fekvő páciens csakráit. A mérések között az ingáról le kell venni az információt,
Ellipszis:a patalógia szintjét mutatja,a csakrában vagy a hozzá tartozó szervekben minél lapultabb, annál súlyosabb.
Kör: harmonikus működés,minél nagyobb az átmérője,annál erősebb a csakra.
A csakrák rossz formájú és irányú működését, rendbe lehet hozni ingával vagy kézzel,a csakra feletti egyenletes befelé lassan szűkülő körmozgással.
A rendszerszerű működés megállapítása:
Itt azt vizsgáljuk, hogy az egyes csakrák milyen kölcsönhatásban állnak egymással. Ha a csakrákat külön-külön kezeljük, a beteg állapota javul, de a visszaesés hamar bekövetkezik,mert a csakrák egymás ellen dolgoznak.
Ha az inga kört rajzol, a csakra működése jó, de ha a másik kezem egy másik csakra fölé helyezem és ennek hatására az inga az előző helyen ellipszist rajzol, akkor ez a két csakra egymással diszharmonikusan működik, ha kört rajzol,akkor pozitívan hatnak egymásra.
Nem csak a patalógiás csakrát kell kezelni,hanem azt is amelyik ezt kompenzálhatja.. Ez kiegészíthető taktilis érzékeléssel is. A tenyeret a jól illetve a rosszul működő csakra fölé tesszük, rögzítjük magunkban az érzést és megpróbáljuk elképzelni, hogy néznek ki a mezők szintjén. A csakrák összeköttetésben vannak az energo információs rendszerekkel és az egyes individuális mezőkkel.
| |
|
|
|
|
Csillagszeműek könyv |
|
|
| |
|
|
|
|
|